Просто к детям стремится нужно,отдавать им себя без остатка!
ПОРТФОЛІО
члена районного методичного об’єднання
вчителів початкових класів
Гавриленко Наталії Анатоліївни
Загальні відомості
Гавриленко Наталія Анатоліївна, 1977 р.н.
Закінчила з відзнакою Жовтоводське педагогічне училище, здобула кваліфікацію «вчитель початкових класів та вихователь групи продовженого дня» (1997 р.) та закінчила з відзнакою Криворізький педагогічний університет і здобула кваліфікацію «вчитель початкових класів та народознавства» (2000 р.).
Стаж роботи на займаній посаді – 7 років; загальний педагогічний стаж – 17 років, стаж роботи в даному навчальному закладі – 7 років.
Підвищення кваліфікації - Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського,
м. Кіровоград, 2013 рік.
Проблема курсів: «Продуктивне навчання у системі формування предметних компетентностей учнів початкової школи».
Кваліфікаційна категорія – ІІ, рік останньої атестації – 2014.
Навантаження та в яких класах працює вчитель - по 2 години російської мови - у 1-4 класах, 1 година англійської мови – у 1 класі.
Предмети, які викладає: російська та англійська мова в початкових класах.
Проблема, над якою працює:"Можливості використання ІКТ на уроках російської мови"
Участь у науково-методичній роботі – учасник обласної науково-практичної конференції при Кіровоградському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського з теми «Безпека дітей та молоді в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія» (2013 рік).
_________________________________________________________________________________
Просто к детям стремится нужно,отдавать им себя без остатка!
Предмети, які викладає: російська та англійська мова в початкових класах.
Проблема, над якою працює:"Можливості використання ІКТ на уроках російської мови"_________________________________________________________________________________
На допомогу учителю початкових класів, який викладає російську мову
ЧАС
ОБЩЕНИЯ
Цель: формировать
развитие у младших школьников коммуникативные компетентности;
способствовать
развитию навыков пользования русским языком как инструментом общения, познания,
приобщения к богатствам русской культуры, обогащению и активизации словарного
запаса;
формирование у
школьников представлений о культуре, обычаях русского народа путём использования
устного народного творчества;
воспитывать
навыки толерантного общения, желания изучать русский язык, любовь к чтению.
Оборудование: презентация
«Время сказки пришло», подборка детской литературы и волшебных предметов для выставки, диск «Детские
песни», снежинки, сердечки, листики и т.д. для деления на команды,
листы-телеграммы.
Место проведения:
комната отдыха.
Категория детей: ученики
1 – 4 классов, подготовительные группы детских садов «Солнышко», «Ивушка».
_________________________________________________________________________________
На допомогу учителю початкових класів, який викладає російську мову
ЧАС ОБЩЕНИЯ
СТИХИ ИГРАЮТ В ПРЯТКИ
На допомогу учителю початкових класів, який викладає російську мову
ЧАС ОБЩЕНИЯ
СТИХИ ИГРАЮТ В ПРЯТКИ
Цель. Формировать развитие у младших
школьников коммуникативные компетентности.
·
Способствовать развитию навыков пользования русским языком как инструментом
общения, познания, приобщения к богатствам русской культуры,обогащению и
активизации словарного запаса.
·
Формирование у школьников представлений о культуре,обычаях русского народа
путём использования устного народного творчества.
·
Воспитывать навыки толерантного общения, желания изучать русский язык.
Оборудование. Мультимедийная презентация «Стихи
играют в прятки». Маски сказочных героев. Диск «Детские песни».
Место проведения. Игровая комната.
Категория детей. Подготовительная группа детского
сада «Солнышко». Ученики 1 – 4 классов.
Продолжительность
мероприятия. 30 минут.
Подготовили: учителя начальной школы
Баканёва С.В.,
Прочитать другие публикации на Calaméo
На допомогу учителю початкових класів, який викладає російську мову
_________________________________________________________________________________
Урок есть искусство, его и надо возродить на уровень искусства. Его величество урок – голова, тело, дух школы. Умственный труд абсолютно невозможен без труда души, работа ума – без работы сердца.
На допомогу вчителю початкових класів, який викладає англійську мову
Theme: Marry Christmas!
Підтема уроку: Кольори. Буква «V v».
Мета етапів: ознайомити учнів з друкованою та прописною літерою «V v», вчити писати нову букву, закріпити знання учнів про звукове значення
букви; поповнювати активний словниковий запас учнів; практикувати у вживанні
назви кольорів;
розвивати
навички звукового аналізу, зв’язне мовлення
дітей, спостережливість;
виховувати
старанність та охайність, почуття дружби й товариськості.
Обладнання: Карп’юк О.Д. Англійська
мова. Підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних
закладів. Київ «Навчальна книга» 2002; Н.Тучіна , В.Федієнко Англійські прописи до нового підручника О.Д.Карп’юк. Київ
– Харків «Школа» 2010; комп’ютерна програма «Школа вовка Панаса» (Автор: В.
Бойченко, викладання іноземних мов, досвідчений вчитель, керівник
лінгвістичного центру «Акцент» (м.Київ). Проект «Garbus. Studio».
Керівник проекту: Н. Рубашний); дзеркальце для фонетичної зарядки; друкована і
прописна букви V v із каси букв; різнокольорові шнурки.
Методична
мета: показати використання
комп’ютерних технологій для формування інформаційно-комунікативної компетентності
учнів на уроках англійської мови.
Проблема: Можливості використання ІКТ на уроках
російської мови в початкових класах.
Хід етапів
_______________________________________________________________
Урок русского языка. 1
класс.
Русский язык (устный
курс): учеб. для 1 кл. общеобразоват. учеб. заведений с укр. яз. обучения/ И.Н.
Лапшина, Н.Н.Зорька.-К.:Видавничий
дім «Освіта», 2012.-144с.:ил.
Тема:
В.Осеева «Плохо». Добрые дела.
Цель: ознакомить
учащихся с рассказом В.Осеевой «Плохо»; формировать умение правильно
употреблять различные грамматические формы слов; учить анализировать
происходящее, делать выводы; на примере других литературных произведений, доступных детскому восприятию, объяснить,
какой смысл люди вкладывают в понятия «добро» и «зло»; закреплять знания детей
о названиях времён года и месяцев года; способствовать развитию
рече-двигательного аппарата, содействовать формированию чёткой дикции; активизировать
словарный запас и развивать связную речь учащихся; воспитывать чувство доброты,
сострадания, любви к животным, позитивное отношение к хорошим поступкам и
негативное – к плохим.
Ход
урока
І Организационный
момент
1.Вступление
-
Долгожданный дан звонок
(
Начинаем наш урок.)
2.Повторение
правил поведения на уроке
-
Вставайте дружно каждый раз,
(-Когда
учитель входит в класс.
Учитель
спросит – надо встать.
Когда
он сесть позволит – сядь.
Ответить
хочешь – не шуми,
Індивідуальні заняття є однією з ефективних на сьогоднішній день формою навчання |
Комментариев нет:
Отправить комментарий