Традиційна модель Особистісно-орієнтована модель Вчителі дають вказівки учнямзайматись один і тим самим одночасно Вчителі визнають, що кожна дитина розвивається у власному темпі і маєіндивідуальні особливості Вчителі постійно зайняті,спрямовуючи, розповідаючинаставляючи Вчителі діють, перш за все, якпомічники (фасилітатори), а лишепотім як викладачі Наголос робиться на результат навчання Навчання – це постійний процес Всі рішення приймаються педагогом Учні залучаються до процесуприйняття рішень і до вибору, з ким вони хочуть працювати і що вони хочуть вивчати Знання – це те, що вчитель дає дітям Знання конструюється дитиною Навчання в школі – це завдання на терпіння Навчання в школі надихає на нові досягнення і приносить задоволення Учні є пасивними поглиначами інформації та авторитету Учні активно залучаються дорозв'язання проблем і планування Вчителі є єдиними джереламиінформації Вчителі заохочують та скеровують до навчання Вчителі відповідають за поведінку укласі і вважаються керівниками класу Вчителі поводяться в манеріспілкування, в залежності від умов і оточення Школа - це підготовка до життя Школа – це частина життя
Страницы
- Главная страница
- Управлінська діяльність АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ
- Професія - УЧИТЕЛЬ АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ
- Батькам АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ
- Учням АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ
- Колегам АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ
- 1 клас АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ
- 2 класс АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ
- 3 класс АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ
- 4 класс АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ
- Статті
- Про себе
- Зворотній зв'язок
Для роздумів. Порівняння традиційної моделі освіти з особистісно-орієнтованою моделлю
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Все це правильно, але в умовах наших шкіл це буде не скоро.
ОтветитьУдалитьДійсно, хороше порівняння моделей освіти. Не можу повністю погодитись із коментарем Оксани Анатоліївни. Хіба елементи особистісно - орієнтованої моделі освіти ми не використовуємо вже зараз???
ОтветитьУдалить